IMG_0546.jpg

 

A 30-35perc alatt kész a finom sós ropogtatni való!
A nagy Chefek sem szégyellnek gyorsfagyasztott leveles tésztával dolgozni, akkor hát gondoltam én miért ne!
Így félóra alatt összedobtam ezt a kis csemegét!

 

IMG_0533.JPG

Hozzávalók: 

  • 1 csomag Gyorsfagyasztott leveles tészta (400gramm)
  • 1 db tojás
  • 100 gramm reszelhető sajt
  • 50 gramm szezámmag
  • Só ízlés szerint
  • Színes bors ízlés szerint
  • csilipehely ízlés szerint
  • 50 gramm liszt ( alálisztezni a tésztának)

IMG_0536.JPG

Elkészítése:

 

A sütőt előmelegítem 180-190Cra (kb. ez az én gázsütőmön 4-es fokozat).
A leveles tésztát szobahőmérsékleten felolvasztom, félbevágom, alálisztezek kinyújtom.
Megkenem a felvert tojással, lehet megszórni sóval, csilipehellyel, színes borssal, szezámmaggal,sajttal ki mivel szereti !
Felvágom egyenlő csíkokra és alápapírozott sütőlemezen 12-15 perc alatt kisütöm.

photo_2.JPG

Kedvenc tányéromra szedtem és "mozizáshoz" az asztal közepére helyeztem !
Gyorsabban elfogyott mint ahogyan a film véget ért! :)

IMG_0545.JPG

Jó étvágyat hozzá!

Trükk: Nagyon egyszerű felszeletelni, ha van egy jó pizzavágód vagy egy nagyon éles chefkésed ! :))

A bejegyzés trackback címe:

https://csupasuti.blog.hu/api/trackback/id/tr15756752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása