Közeleg a karácsony, és ez az élmény ajándéknak sem utolsó lehetőség! 

Szerettem volna beváltani a nyeremény wocheremet még novemberben, így megnéztem hogy milyen  programokat kínálnak a Salt'nPeppernél.

Ez egy extrán felszerelt főzőiskola és konyhastúdió. Tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető, de autóval is mindig találni parkolót a környéken.

Nos sikerült választanom egy olyan programot, amiből a családom is profitál, és engem is érdekel. Ez az "Őszi egytálétel" című tanfolyam volt, amit Chef Csillik Gábor úr tartott.

photo 1-7_2.JPG

 

Mit is mondhatnék róla: Ő egy nagy tudású kitűnő chef, aki nagyszerűen levezényelte a főzős esténket, színesítve érdekes sztorikkal és rengeteg információval. A kés helyes használatától kezdve, a húsok darabolásáig, zöldségek aprításáig, főzési technológiák, trükkökig  stb... némi személyes vicces  vadász sztorival  megtűzdelve. Imádtam! Kitűnő este volt !

Az egytál ételből egyből három is lett, tehát háromszorosára fokozták a gasztro élményeinket, mind nekem és  mind  két tanulni vágyó társamnak  (a jó pap is holtig tanul)  gondoltam, és így vágtam bele az estének.

 

 

1, Zöldségragu sajtos-zelleres burgonyapürével.

photo 1-6_3.JPG

 

2, Piteformában sült sertésragu. (a kép illusztráció, mert úgy belefeledkeztem  a vacsorába, hogy eközben a pite java része már elfogyott).

images_1.jpg

 

3, Őz wellington bélszín, serpenyős burgonyával.

Screen Shot 2014-11-12 at 7.52.06 PM.png


Miután elkészültek az ételek, gyönyörűen terített asztalnál és egy pohár finom borral  fogyaszthattuk el,

photo 3-5_4.JPG

 

 egy végtelenül barátságos és vidám asztaltársasággal, ennél különbözőbb embereket régen nem láttam együtt, de mégis összekötött  bennünket a főzés-sütés szeretete. Útravalóra, ajándékként kaptunk még egy kötényt, receptkönyvet, és némi termék mintát.

 salt'npepper.jpg

 

PS. Ezt a csodálatos élmenyt Te is adhatod ajándékba szeretteidnek, vagy akár magadat is meglepheted vele, itt tudsz a tanfolyamokról még több infot találni: http://saltnpepper.hu/kezdolap

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csupasuti.blog.hu/api/trackback/id/tr826886005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása