Az új barátommal "BOSCH" konyhai robotgép segítségével !

photo 2-3_2.JPG

Vágytunk valami sósra a sok édes süti után.  Így  végre alkalmam volt kipróbálni a karácsonyi ajándékom (amit nagyon köszönök a családomnak! ), hogy mit is tud segíteni nekem a konyhámban. 

1488172_724063527606760_319988048_n.jpg

 

A tészta hozzávalói: 

  • 210 gramm liszt
  • 140 gramm vaj 
  • csipet só
  • 3-4 evőkanál víz

 

Elkészítése:

 

Az egészet a keverőbe tettem és a dagasztó fokozattal simára gyúrtam :)  Mikor kész, kinyújtottam köralakra és pie formába tettem .

 

 

photo 2-2_2.JPG

Hozzávalók: a töltelékhez

1db kaliforniai piros paprika  szeletelve
1db póréhagyma szeletelve  
2 evőkanál vaj ezen megpirítani, kihűteni és hozzákeverni
2,5 dl tejszínt
3 db tojást
25 dkg reszelt sajtot
sót, borsot ízlés szerint
1 teáskanál mustárt

 

 

Elkészítése: a tölteléknek

 

A pirospaprikát és a póréhagymát leszeletelem és két kanál vajon lepirítom, sózom, borsozom, visszahűtöm.

 

photo 4_4.JPG

Lereszelem a sajtot, majd az egészet a tojással, a tejszínnel és a mustárral elkeverem. 

photo 5_4.JPG

Közben formába tettem a tésztát, megszurkálom és belerakom a tölteléket. 

Előmelegített sütőbe ! 180-190-C-on (ez nálam 4-es gáz fokozat)  kb. 40-45 perc alatt  készre sütöm.

photo 4-1_4.JPG

 Ajánlat: Mikor elkészül hagyjuk kihűlni, sokkal könnyebb szeletelni és persze nem égetjük meg a szánkat :)) Ehetjük magába vagy friss salátával is, mindenképp finom!

A bejegyzés trackback címe:

https://csupasuti.blog.hu/api/trackback/id/tr245714736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása