Szeretem felhasználni a maradékokat, ez is egy ilyen hétvége.

A piskótatésztát kockákra vágva lefagyasztottam, majd két hét múlva elővettem és olvadás után  egy egyszerű fekete - fehér, Kókuszos kockákat készítettem belőle.

image_63.jpg

 

Hozzávalók :

  • 15x20 cm-es vaníliás piskótatészta ( maradvány vagy készen vásárolt ) amit 2,5x 2,5 cm-re kockáztam,
  • 250 gramm fehér csokoládé
  • 2 ek. keserű kakaópor ( vagy bármilyen maradék felolvasztott csoki tojás  ) 
  • pár csepp rumaroma
  • 2-3 ek. olaj

 

image_59.jpg

Elkészítés:

Picit megvariálva a hagyományos ízvilágot, fehér csokit olvasztottam 2-3 ek. olajjal, és ebbe minden oldalát jól beleforgattam a felkockázott piskótának. Mikor egyenletesen csokis minden oldala, átdobtam a kókuszfürdőbe, alaposan megforgattam őket, ha a fele kész, jöhet az ismertebb hagyományos változata, a kakaós.

A  folyékony fehér csokihoz hozzákevertem a két kanál kakaót, és pár csepp rumaromát. Visszarakom a tűzhelyre, és mikor egyneművé olvadt,  szintén jön a  csokifürdő, és a kókuszban való hempergetés.

image_60.jpg

 

Már csak összesakkoztam egy megfelelő tálra, és mindenki pakolhatta a pocójába :)

 

image_64.jpg 

Nyitottunk hozzá egy Tokaji Furmint félédes minőségi fehér bort, ami gyönyörűséges nap színű, gyümölcsös illatú.

A maradék édességek tökéletes támasza.Teljes siker ! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csupasuti.blog.hu/api/trackback/id/tr225286425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása